Leap Consulting helpt verspillingen in uw IT processen te elimineren!
Leap Consulting levert advies, project- en interim-management op het gebied van Lean IT Service Management (Lean ITSM). Dit betekent het toepassen van Lean Thinking en Six Sigma principes in de IT dienstverlening, in combinatie met IT Infrastructure Library (ITIL) best-practices. Het kenmerk van Lean Thinking is een sterke focus op het creëren van toegevoegde waarde voor de klant en het reduceren van verspilling. Hierdoor gaan de IT kosten omlaag en wordt een aanzienlijk betere time-to-market gerealiseerd, terwijl de klanttevredenheid omhoog gaat!
Ongetwijfeld wordt u binnen uw organisatie ook geconfronteerd met de volgende vragen:
- Hoe kunnen we de directe en indirecte kosten verlagen?
- Welke kosten maken we per dienst of product?
- Waar is ruimte voor efficiëntieverbetering en hoe realiseren we dat?
- Onze klanten verwachten juist nú een stabiele dienstverlening. Welke consequenties hebben wijzigingen in het IT dienstenportfolio?
- Hoe pak ik dit traject aan? Zodra de markt weer aantrekt, wil ik niet met lege handen staan!
Leap Consulting helpt met het opstellen en uitvoeren van een actiegericht programma, waarbij op korte termijn tastbare resultaten worden behaald met en door uw eigen team.